søndag 30. september 2012

Let the game begin!

Kalenderen viser fremdeles september, men det er allerede dags å finne frem skiene :)
Neste uke bærer det hen til hhv. Seiser Alm og Val Senales hvor skisesongen 2013 starter!



Jeg benyttet derfor et par timer i "bua" denne flotte høstdagen i september.
Treningsskiene fikk ny overhalling, hvor sommerlagringsglideren ble siklet og børstet og erstattet med ny kaldere glider. Grunnvoks ble også smeltet inn da ryktene sier at det er tørrvoksføre på breen i Italia.
For konkurranseskiene er også prepp oppe til vurdering. Men får spare den gleden til litt utover i uka!
En tidlig klargjøring av "bua" medfører også at jeg allerede nå får god oversikt over "glider og smørebeholdningen" samt preppeutstyret og jeg har god tid til å forberede "parken" til vinteren starter for alvor. Krysser fingrene for at det blir tidlig i år!


Det er lov å glede seg til vinteren!
Jeg er enda ikke helt ferdig med løpesesongen (hytteplanmila står bl.a på programmet sent i oktober), og jeg vil fortsette løpingen også gjennom senhøsten oog vinteren, men endrer fokus mer mot langrenn som faller naturlig med årstiden.

Ingen tvil om hvor jeg var idag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg inn kommentar