søndag 23. september 2012

Oooops I did it again



Dagen etter Oslo halvmaraton (innlegg kommer etterhvert) er jeg fremdeles "høy" Dette endte opp i nok en monsterøkt i staking fra Bogstad til Tryvann.

Det skal sies at jeg var sliten idag og noen av dragene ble derfor kuttet og erstattet med diagonal.
Idag var det Linda, Karianne, Jill og Knut som hadde planlagt denne galskapen. Hvorav både Karianne, Linda og meg selv hadde alle løpt Oslo halvmaraton igår, og var alle slitne.

Denne økten fungerer sånn at vi kjører 10 x 3 min, kun staking (dog klarer jeg ikke det, så jukser med noen fraspark) Men dette er ikke en intervall økt, men en ren styrkeøkt! Derfor dette går ann å utføre dagen etter en halvmaraton. Linda imponerer med å klare å stake hele veien alle drag! Nesten som Pippi Langstrømpe :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg inn kommentar