søndag 24. juni 2012

Updates fra St.hans

Jeg hadde tenkt å begynne bloggen i januar, men så la jeg den ned. Etter mye sprell denne våren fant jeg ut at jeg starter på nytt og kommer med diverse innlegg om events, rarieteter og aktiviteter jeg havner oppi.
Så nå skal jeg prøve å oppdatere med litt jevne mellomrom.

Det begynte egentlig torsdag før St. Hans. Jeg fikk et spørsmål om å bli med på Ringshaugdysten tri. I et svakt øyeblikk svarte jeg JA, men kun dersom jeg klarte å oppdrive en våt-drakt. Det viste seg å ikke være så vanskelig, så da var jeg påmeldt.

Men før dette var det St.hans galoppen i Maridalen. Det ble kort løype på meg denne fredagskvelden.
Løypa var helt fantastisk. Start på Brekkekrysset, så rundt Maridalsvannet. Noen tøffe kneiker oppover fra Oset, og vi var på toppen med fantastisk utsikt over Maridalen. Tøffe kneiker oppover medførte også noen krasse nedoverbakker. Jeg hadde satt meg et lite mål om 45 min, på en løype på 8,5km. Basert på siste løp burde jeg være i rute for dette. Men kilometertidene gikk litt opp på slutten, og måtte fokusere helt inn. Men det holdt, 44.14 og klokken stoppet på 8,73 km.
Etter løpet kom myggen. Ikke en eller to, men sikkert 100 vis. Og alle ville ta seg en bit av meg :( Ser helt maltraktert ut idag. Men jeg kom meg raskt i trygghet og inn til vafler etter endt løp.
Det gikk ikke lange tiden før også de som hadde vært ute på 14,5 km sløyfa kom inn til mål.

Herlig fredag, med et fantastisk løp! Blir med neste år også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg inn kommentar