fredag 29. juni 2012

Ny målsetting

I fjor satt jeg meg tidlig et mål om at jeg skulle ta dette berømte merket i skibirken.
Det var mye jobbing, men det var morsomt å hele tiden se fremgangen.

Men hva er så målet fremover? Nå er jeg blitt bitt av basillen, og må prøve å overgå fjorårets prestasjoner, og mange vil ha mer!
Derfor fastsetter jeg allerede nå neste mål, og har det også skriftlig slik at det evt. skal kunne brukes mot meg.

Birkebeinerrennet - forsåvidt et litt slitsomt og masete skirenn, men veldig målbart.
Merket i birken får man i fysisk form når merkekravet er oppnådd første gang. Da får man en pin. Men videre oppnådde merker gir kun heder og ære! Bra det, men jeg som er over gjennomsnittet glad i premier, måtte derfor sikte meg inn på neste steg: Jeg vil ha "shotteglass" i birken!!! (skibirken)

Shotteglass/pokal innebærer å komme inn blant de 25 % beste i klassen. I år ble jeg nummer 104 av 358. Dette tilsvarer topp 29 % i klassen kvinner 25-29. Totalt var jeg 8.34 min bak shotteglasset.
Det skal nok holde hardt i 2013, men jeg skal gi det et tappert forsøk.
Neste år vil jeg også rykke opp til damer 30-34. Her er merkekravet og også kravet til shotteglasset tøffere, men da er det bare å stå på da......

Det er jo ikke akkurat sånn at vi trenger et shotteglass til i heimen. Peishylla bugner over av fine statuetter, men ingen av disse er mine :(
Så derfor skal jeg nå jobbe for likevekt på peishylla.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg inn kommentar