mandag 12. november 2012

Let it rain......

November er kommet og for den som venter på snøen så begynner det å legge seg hvitt belegg oppover i fjellheimen. Da vi er midt i et oppussingsprosjekt hjemme er vi tvunget til å reise bort i helgene, og har derfor en super unnskyldning for å reise vekk hver helg fremover.
Denne helgen var Sjusjøen det planlagte reisemålet. Etter å ha snakket med flere andre entusiaster i samme kategori som oss selv endte det tilslutt opp med en gjeng på 7 stk på en og samme hytte. Og dette en gjeng som ikke har tilbrakt så mye mer enn en time sammenhengende med hverandre. Moro!



Fredag kveld dalte det hvite flak fra himmelen og alt lå til rette for en flott skihelg. Jeg og Petter tok oss en skøyteøkt på Natrudstilen. Vi var helt alene på stadion, og godt var det når jeg skal ut å skøyte. Det er liksom litt bambi on ice over det! Og løypene på Natrudstilen er ikke akkurat snille for en nybegynner på skate, så jeg endte opp i strafferundene på skiskytterstadion, og det ble derfor noen strafferunder - omtrent på nivå med Frode Andresen.


Det var egentlig det det var å skryte av denne helgen. Lørdag var det planlagt langtur. Imidlertid var det såpeglatt, og vi endte i grøfta. Langturen på fjellet ble derfor byttet ut med styrketrening i forbindelse med å dytte en bil opp fra grøfta, samt et par runder på stadion.

Søndag var ikke noe bedre. REGN REGN REGN og rød-klister.


Jeg prøvde Linda sine rubb ski, og disse satt som smurt! Det resulterte derfor med en tur til Bull i dag, og tømming av konto for å sikre meg et par jeg også. Nå finnes det ikke lenger grunn til å klage på "null-føret"

3 kommentarer:

  1. Ah! DEt så digg ut på sjusjøen! Selv var jeg på Ringkollen på fredagen og det var knall, men det er regnet vekk nå.

    Selv planlegger jeg skeikampen fredag + lørdag. Håper på blått på gradestokken!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ser lovende ut ift. at det blir blått på gradestokken til helgen. Får krysse fingrene for at det også kommer noen store hvite flak dalende før den tid. Selv blir det et nytt forsøk på Sjusjøen.

      Slett
    2. Jeg har base på Lillehammer (mamma bor der) så er vel like langt til Skei som til Sjusjøen. Jeg tenkte kanskje det var enda mer sikkert å dra tik Skei - men utifra de bildene jeg har sett er kanskje sjusjøen like bra? GOD TUR!

      Slett

Legg inn kommentar