søndag 22. september 2013

Nå er det nok

Oslo halvmaraton, nå skulle det skje. Jeg skulle langt ned mot 1.45. Med fjorårets tider på et armbånd på armen var jeg klar.....målet og planen var lagt, nå var det bare å naile det. Men det eneste positive med selve løpet var positiv splitt! Og det er jo ikke nødvendigvis så positivt. 

Hva har skjedd i 2013 liksom?

Det gikk fint de første 13 km, men to monsterbakker senere og det ble total kollaps. Lite hjalp det da med alle kjentfolk som heiet, men tusen takk alikevel! Det motiverer, men bena hører alikevel ikke på toppen. Siste monsterbakke opp til Stortinget var det helt mørkt. Prøvde å tenke tilbake til 2012 da jeg regelrett fløy opp her....

Nå er det derfor tid for en skikkelig time out og gå i det dype for å finne ut hva som gikk "galt". Var det målet som var for hårete eller var det meg som øver og øver uten at det helt vil seg. 
Jeg skal konsertene en liten stund nå.

Nå skal jeg finne meg sjæl! 

Men jeg melder meg på i 2014!

Hastalavista

1 kommentar:

Legg inn kommentar