lørdag 15. desember 2012

En alternativ tid....

(Jule)stria begynte for min del da vi gikk fra november til desember. Og det skyldes ikke at det er jul, for jeg er definitivt langt unna å være klar med juleshoppingen. (sikkert flere enn meg i samme båt...)
Først var det en uke der dagene og kveldene ble tilbrakt ved kontorpulten og eneste aktiviteten jeg fikk var da jeg gikk fra sittende-skrivende-posisjon til stående-skrivende-posisjon ved kontorpulten min.
Dette kom også tydelig frem da jeg var helt utslitt første helgen i desember og attpåtil så skulle jeg gå skirenn......
Etter rennet forrige helg ble jeg helt slått ut. Jeg måtte holde meg hjemme på mandag, men på grunn av en presentasjon på jobb ble jeg nødt til å ta meg sammen og kjøle ned feberen med ibux. Heldigvis lettet feberen, men noen form for bevegelse var det verken tid eller krefter til. (Om man ser bort fra Lucia-toget som vi arrangerte på kontoret.
I tillegg har det vært supre festivitas hver eneste kveld denne uken, er nå på dag 5 med festligheter- noe jeg ikke har gjort siden russetiden! Dette er uansett veldig koselig, men desember krever sin superwoman :)
Da helgen endelig kom var jeg helt utslått og når man da i tillegg er nødt til å dra seg ut i julestria så butter det litt. Det som tynger mest akkurat nå er baderomsoppussingen. Håndverkere er en egen rase, og ekstra slitsomt blir det når vi i 5 uker må "kontrollsjekke" at de gjør jobben sin! Nok om det - håper virkelig å få nøkkel tilbake 21. desember!



Jeg rakk likevel å få med meg noen form for sportslig innslag denne uken - smørekurs med Nystad.
Dette var bra og godt å få en bekreftelse på at jeg gjør ting riktig og har en viss forståelse av smøreverden!
Nå skal resten av året brukes til å hente meg inn igjen før en ny start i 2013!

1 kommentar:

Legg inn kommentar