fredag 24. august 2012

Melkesyrefabrikken

Melkesyrefabrikken var innom jobben og jeg hadde fått tilbud om VO2 max og laktat test. Jeg har gjort dette før i januar i år, så det skulle bli morsomt å se endringene. Dessverre hadde jeg en lei influensa uka før, samt tre dager i London med minimalt med søvn gjorde sitt til at oppladningen ikke var helt optimal.
Og når jeg t.o.m kom helt uforberedt og hadde glemt joggesko var dette kanskje ikke den beste dagen for testing....
Men jeg bestemte meg for å se på resultatene for gøy, så blir det en ny måling igjen i november/desember.

Tidlig i målingene kunne man se at dette ikke var dagen og at kroppen er litt ute av det.
Derfor gav ikke testresultatene meg så altfor mye, annet enn stabil makspuls.
Men det skal bli gøy å se igjen i november.
En slik test er igrunn veldig moro og tallene taler rett og slett for seg!
I januar ble det laget et innlegg på hjemmesiden til melkesyrefabrikken om testingen:
http://www.melkesyrefabrikken.no/no/magasinet/Ikke+s%C3%A5+skummelt+likevel.9UFRjK1O.ips


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg inn kommentar