onsdag 22. august 2012

SRM - 3 x rekord

Idag skulle jeg og Annette løpe rolig skravletur i to runder rundt Sognsvann på SRM. Etter 2 runder bestemte jeg meg for å løpe en tredje runde. Og under denne runden kom tvangstankene: "Jeg har aldri løpt 4 runder - ergo det ville gi meg ny rekord på en 4 runder." Jeg som er litt over gjennomsnittet begeistret for egne rekorder og sta som et esel når jeg har bestemt meg for noe, klarte dermed ikke å stoppe etter passering runde tre.
De to siste rundene gikk også i rolig tempo og i og med jeg aldri har løpt 4 runder før viste jeg jo at dette ble rekord!
Fornøyd med dagens rolige langtur dro jeg hjem fra Sognsvann. Men lite kunne jeg vite at også dagens rekord holdt til ALDERSREKORD! WOW! Aldersrekorder er jo egentlig noe de aller beste setter!
Ergo, har noen 29 åringer i det hele tatt løpt 4 rundern?
Uansett jeg er nå regjerende rekordholder for 29 åringer på 4 rundern. Den bør ikke være så altfor vanskelig å slå, så det er bare for alle 29 årige damer å ta utfordringen...
Små gleder i hverdagen og rekord er rekord.
Totalt sett kom jeg på en andre plass på 4 rundern (alternativt sisteplass da det kun to som løp 4 runder idag - men idag er jeg i det positive hjørnet)
Bør jo prøve å forsvare rekorden neste uke - da løper jeg mitt SRM nr. 50!!!

1 kommentar:

  1. Gratulerer!

    ps: ... og der er du på runners.no også!

    SvarSlett

Legg inn kommentar