fredag 22. mars 2013

The Devil is back

Bislettchallenge 07.00. Mannen (les: djevelen) blåser i fløyta. Det er ingen nåde. KJØR PÅ!!!!!!!

 Det er riktignok en stund siden jeg har vært på Bislett Challenge, og jeg forventet at dette skulle være tungt, men jeg hadde virkelig glemt hvor vondt det egentlig er! Øvelsene var tyngre, og ikke nok med det, men vi skulle hoppe(les: burpies) mellom øvelsene også. Det er virkelig ingen nåde. Dekkvelt, bære sandsekker over en sandgrop, dælje bildekk med slegge, trekke i tau, planken, push ups, sit ups og mere "moro" skulle vi gjennom idag som tidligere.

Hele seansen ble avsluttet med 50 m spensthopp, etterfulgt av 556 m rundt på Bislett Stadion i full sprint for deretter å bli stilt på linje med hodene plassert ut for hogg! GI MEG 25 BURPIES skriker djevelen!

Når 60 min er over ligger en gjeng dauslitne voksne mennesker på tartandekket på Bislett stadion og puster febrilsk. Noen også i fosterstilling.

Men når vi kommer til hektene er det ingenting som er mer digg en å ha gjennomført en fantastisk (og vond) time med kondisjonsstyrke! Og jeg er taknemlig for at djevelen er der med fløyta si og pusher.
I'll be back!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg inn kommentar