søndag 5. mai 2013

Time out

Etter forrige ukes "påkjørsel" har jeg ufrivillig måttet roe ned. Kneet verker og kroppen har null motivasjon til noe form for alternativ, så dette har blitt en ukes forfall...
For å dokumetere at alt var ok etter stupet jeg hadde på sykkel var jeg og fikk undersøkt kneet med røntgen. Bildene konstanterte heldigvis at ingenting var galt med skjellettet mitt, men legen kunne si at det var noe inni kneet som ikke var som det skulle. Muligens blir dette bedre av seg selv, alternativt må jeg gå videre med dette... Foreløpig diagose var manglende væske inne i kneet. Men jeg får bare være tålmodig å finne på andre ting imellomtiden. Dette resulterte derfor i at helgens to-dagers etapperitt fra hhv. Fornebu - Holmsbu og Holmsbu - Tønsberg utgikk og istedet fult overskudd til bursdagsfeiring på Karlsvika med partyleker og masse moro.



Ellers er det mye moro i alternative aktiviteter. Var en tur i Ramnes og hadde en kontrollgjennomgang av noen av orienteringspostene kjørt ut i Ramnes-skogen! At jeg aldri blir noen god orienterer er helt sikkert, litt for mye kratt og kvister, men en morsom og hyggelig søndagsaktivitet for en litt sliten kropp.

Null trimmings denne uken utenom litt lufting, men lover å komme sterkt tilbake! Birkebeinerløpet er neste mål.

1 kommentar:

  1. Time out er noen ganger bare ikke til å unngå! Tipper du kommer sterkt tilbake etter en uke med lek og moro ;-)

    SvarSlett

Legg inn kommentar