fredag 25. januar 2013

Gullkortet til Alex!

Marcialonga here we come!!!!
Det begynte så fint! Alex dro frem SAS gullkortet på Gardis og vi fikk dermed en god time på loungen med masse mat, blader, aviser! Vi storkoste oss!

Men så forsvant smilet. Flyet ble plutselig 30 min forsinket og vi som kun hadde 30 min klaring på flybytte i Køben....
Alt raknet rett og slett! Alle muligheter ble sjekket, fly til Zürich, Innspruck, Milano, Venezia, t.o.m biltur fra Køben (13,5 time :) ) Jeg som gjerne tar sorger på forskudd satt med hjerte i halsen på flyet mot Køben! Imidlertid hadde jeg mobilen på og fikk vi vite at det var ny tid på flyet til München, 15 min forsinkelse! Dette gav håp. Og gaten vi skulle til lå en rask 100m spurt fra gate B6 til B10! Idet dørene på flyet gikk opp var det full sprint og vi rakk det med god klaring!

Og takk til gullkortet som gav oss high priority så kommer forhåpentligvis også skiene frem🎿



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg inn kommentar